Bisazza – Luksusowy brand o międzynarodowej renomie w dziedzinie designu oraz światowy lider w produkcji mozaiki szklanej do dekoracji wnętrz i zewnętrznych przestrzeni. W ostatnich latach firma rozszerzyła swoje kolekcje, tworząc nowe dekoracje poprzez staranną obróbkę nowych materiałów, które łączą wartość designu z urokiem rzemiosła artystycznego.

Bisazza oferuje obecnie szeroki wybór dekoracyjnych propozycji i luksusowych dodatków do wystroju, idealnych do każdego rodzaju wnętrza, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, wyrażając unikalny styl, który interpretuje klasykę w nowoczesny sposób, łącząc modę i design. Współpracując przez ponad dwadzieścia pięć lat z uznanymi projektantami i architektami o międzynarodowej sławie, firma stała się punktem odniesienia na światowym rynku designu.

Dzięki głębokiej synergii, która powstała z ważnymi postaciami w dziedzinie architektury, sztuki, designu i mody, narodziło się wiele projektów. Tymczasowe instalacje na międzynarodowych wydarzeniach, odważne projekty architektoniczne oraz kolekcje o wyjątkowym stylu, wszystkie cechuje charakterystyczny styl ich autorów, wśród których znajdują się Shigeru Ban, Tord Boontje, Marco Braga, Fernando i Humberto Campana, Sandro Chia, Aldo Cibic, Antonio Citterio i Patricia Viel, Carlo Dal Bianco, Tom Dixon, Fornasetti, Romeo Gigli, René Gonzalez, Michael Graves, Tricia Guild, Jaime Hayon, Ferruccio Laviani, Steve Leung, India Mahdavi, Jürgen Mayer H., Richard Meier, Alessandro Mendini, Greg Natale, Paola Navone, Nendo, Fabio Novembre, John Pawson, Fabrizio Plessi, Andrée Putman, David Rockwell, Ettore Sottsass, Studio Job, Hiroshi Sugimoto, Patricia Urquiola, Oscar Tusquets Blanca, Kiki van Eijk, Edward van Vliet, Marcel Wanders oraz Maison Emilio Pucci.

Założona w 1956 roku przez Renato Bisazzę w Alte (Vicenza), firma jest dziś przedsiębiorstwem na czele branży, charakteryzującym się przedsiębiorczym duchem, wykorzystaniem nowoczesnych technologii i uwagą na zmiany na rynku. Obecnie firma posiada cztery ekskluzywne butiki w Londynie, Mediolanie, Paryżu i Nowym Jorku oraz sieć dystrybucji składającą się z 2800 punktów sprzedaży na całym świecie.